czwartek, 15 stycznia 2015

LIEBSTER BLOG AWARD

Troszkę nietypowy post. Zostałam nominowana do Liebster Blog Award przez Paulę z "What about love" za co bardzo dziękuję! :)
O co chodzi? 
Nominacja do Liebster Blog Award jest przyznawana przez innego bloggera w ramach uznania za ,,dobrze wykonaną pracę". Jest przyznawana blogerom o mniejszej liczbie obserwatorów, wyświetleń i komentarzy w celu ,,wypromowania bloga". Jeśli zostałeś nominowany musisz również nominować 11 innych blogów, odpowiedzieć na 11 zadanych przeze mnie pytań i zadać tyle samo osobom, które nominujesz. Pamiętaj aby nie nominować osoby, która nominowała Ciebie.

Pytania:
1. Od kiedy piszesz bloga?
2. Którą z postaci z Twojego bloga lubisz najbardziej?
3. Czym się interesujesz? Napisz o tym coś więcej ;)
4. Czy jesteś dumna z Twojego fan-fiction?
5. Czym się inspirujesz?
6. Podaj inne Twoje blogi.
7. Czy po zakończeniu tego ff zaczniesz nowe? Masz jakieś pomysły?
8. Kim są Twoi idole?
9. Myślałaś kiedyś nad zawodem pisarki?
10. Jak wpadłaś na pomysł założenia bloga?
11. Ile czasu zajmuje Ci pisanie rozdziału?



Odpowiedzi:

1. Jakoś od sierpnia.
2. Hmm, ciężko powiedzieć, pewnie będzie to Maddie, bo ją mogę najbardziej opisać i tworzyć wedle pomysłu. Justina właściwie też, trudna decyzja.
3. Ja nie mam specjalnych zainteresowań, naprawdę. Zawsze jak ktoś mnie o to pyta, nie mam pojęcia co odpowiedzieć! No, ale lubię pisać i rysować. Oczywiście śpiewać, pomijając fakt, że nie brzmi to zbyt dobrze. Jeszcze moda+ makijaż- po prostu lubię się malować i próbować nowych kosmetyków.
4. Nie wiem za bardzo co to oznacza, ale zawsze mogłabym poświęcać temu więcej czasu.

5. Jeśli chodzi o pisanie to sama nie wiem, kilka wątków z mojego bloga skojarzyło mi się z filmami, np. list do Maddie, rzekomo od Justina. Podobnie było w filmie "Kopciuszek roztańczona historia".
6. Właśnie, niedawno założyłam bloga takiego można powiedzieć "osobistego".


www.secutexo.blogspot.com


Jeszcze nie ma tu żadnej notki, ale prawdopodobnie będę szła jeszcze w tym tygodniu, a jeśli się nie uda do w przyszłym, na zdjęcia, więc coś dodam. *
7. Myślałam o czymś z wątkiem kryminalnym, gangami, bo takie rzeczy najlepiej mi się czyta (jeśli chodzi o książki). Problem w tym, że prawie każde fanfiction do tego nawiązuję, więc będę musiała się natrudzić, żeby wymyślić coś oryginalnego:(
8. Jeśli chodzi o sławne osoby to Selena Gomez i Justin Bieber- dlatego też oni zostali głównymi bohaterami.
9. Bardziej nad dziennikarstwem, ale nie sądzę żebym znalazła po tym pracę.
10. Chciałam zacząć coś pisać, wątek "zakładu" podpowiedziała mi moja koleżanka Ada i tak jakoś się zaczęło.
11. Zazwyczaj dwa dni, bo nigdy na tygodniu nie mam albo weny, albo czasu i robię to na ostatnią chwilę, dlatego rozdziały nie zawsze są jakieś super, za co przepraszam.

Okej, no to ja nominuję:
Love Will Remember
We found love
Bad Dream, Bad Memories
 (drugi blog Pauli)
Niestety tylko tyle osób, bo jak widać w opisie, ma być to dla mniej znanych blogów, a większość, które czytam mają sporo wyświetleń i komentarzy.

Pytania dla nominowanych: 
1. Wymień kilka twoich ulubionych opowiadań.
2. Dlaczego właśnie Ci, a nie inni bohaterowie?
3. Skąd pomysł na fabułę?
4. Kiedy powstał blog?
5. Ulubiony cytat lub rozdział z Twojego fanfiction.
6. Czym się inspirujesz?
7. Jak dużo czasu poświęcasz blogowi? Pisaniu rozdziałów, ulepszaniu go, odpisywaniu na komentarze itd.
8. Jaki gatunek książek i filmów jest Twoim ulubionym?
9. Ile planujesz rozdziałów w swoim ff?
10. Jaka jest piosenka, której mogłabyś słuchać na okrągło?
11. Czy masz inne blogi? Podaj link.

*Ten punkt podkreśliłam, bo właśnie miałam wspominać o tym w kolejnej notce, ale przy okazji napisałam tutaj. Zapraszam na drugiego bloga:)

1 komentarz:

Keiko Amane Land Of Grafic