niedziela, 9 listopada 2014

NIE ROZDZIAŁ, UPDATE

Usunęłam poprzednią notkę, ze względu na to, że dobra osóbka imieniem Wiktoria zrobiła mi nagłówek, za co bardzo jej dziękuję:*
Nie zmienia to faktu, że chciałabym jakiś szablon na zamówienie, ale to na razie nie wiadomo, nic pewnego :)

Piszę jeszcze raz, że nie dodam dziś rozdziału, bo nie dałam rady go napisać, a obiecałam, że będzie lepszy niż poprzedni. Teraz nie mam za bardzo czasu, ale do następnej niedzieli powinien się pojawić, jeśli ktoś na niego czeka to bardzo przepraszam.
Chciałabym jeszcze zapytać, co sądzicie o tym wyglądzie teraz, bo mi wydaje mi się, że jest bardziej czytelny i schludny, tylko co wy sądzicie? No i czy macie do polecenia jakieś szablonarnie? :)

Pozdrawiam, do następnego.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Keiko Amane Land Of Grafic